Trening EMS – na czym polega? Efekty elektrostymulacji mięśniowej

Aktywność fizyczna jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania. Pozwala utrzymać ładną sylwetkę, ale przede wszystkim korzystnie wpływa na samopoczucie. Już kilka minut ćwiczeń dziennie pozwala poprawić kondycję, a ich regularne wykonywanie utrzymuje ją na odpowiednim poziomie.

Szybkie tempo życia – praca, rodzina, codzienne obowiązki sprawiają, że wiele osób rezygnuje z aktywności fizycznej na rzecz biernego odpoczynku, a to duży błąd. Rozwój technologii oraz samej branży fitness sprawił, że możemy ćwiczyć bez wychodzenia z domu; nie tracąc czasu stojąc w korkach czy w kolejce na siłownie. Należy jednak pamiętać, żeby takie ćwiczenia wykonywać pod nadzorem trenera, który będzie weryfikował, czy są one realizowane prawidłowo.

Personalny trening EMS – co to takiego?

Najprościej mówiąc jest to elektrostymulacja mięśni, która jest możliwa, dzięki specjalnej kamizelce, którą osoba ćwicząca zakłada przed treningiem. Znajdujące się w niej elektrody ułatwiają przesyłanie impulsów do mięśni, a co za tym idzie, mogą przyspieszać spalanie. Impulsy te mają różne częstotliwości, tak aby były dopasowane do znajdujących się w mięśniach neuronów.

Elektrostymulacja mięśni – mobilny trening

Zdecydowaną zaletą tego typu ćwiczeń jest krótki czas trwania, a także możliwość wykonywania ćwiczeń bez wychodzenia z domu. Nasza firma świadczy usługi dojazdu do klienta na terenie całej Łodzi oraz okolic. Dysponujemy wszystkimi urządzeniami, a trenerzy personalni posiadają odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia ćwiczeń EMS. Po wcześniejszym ustaleniu terminu, osoba prowadząca przyjeżdża pod wskazany adres, natomiast od Klienta wymagamy jedynie wygospodarowania niewielkiej przestrzeni, która umożliwi wykonywanie ćwiczeń.

Trening personalny EMS – efekty

Piękna sylwetka to marzenie wielu osób, jednak jej uzyskanie wymaga czasu oraz chęci. Mimo tego, że dzięki elektrostymulacji EMS można spalić dużo kalorii w krótkim okresie czasu, sam efekt w dużej mierze zależy od danej osoby. Wpływ na niego ma przede wszystkim czas poświęcony na ćwiczenia, ale także zdrowe odżywianie i ogólna aktywność fizyczna – wtedy efekty będą najlepsze.

Masz jakieś pytania?
Umów się na trening